В случай на забравени данни за достъп до административния панел, можете да
използвате опцията Забравена парола.

Ако нямате достъп до посочения при регистрацията официален контактен имейл и искате да го промените, за доказване на собственост трябва да ни изпратите на имейл адрес billing@host.bg следните документи

1. При домейн на физическо лице:
– копие от лична карта на лицето
– документ за направено плащане

2. При домейн на юридическо лице:
– копие от лична карта на МОЛ
– актуално състояние на фирмата
– фактура (документ за плащане) за домейна/хостинга, издадена от Хостинг ООД

3. Изпратете ни и новия административен имейл.

След смяната на имейла използвайте линка Забравена парола за да получите адрес на страница за генериране на нова парола.

За повече информация, пишете на billing@host.bg или се свържете с отдел „Поръчки и плащания“ на тел. 02/962 59 79.